Погоджено»
на І семестр
«___»______________2015 р.
на ІІ семестр
«___»______________2016р.
Календарне планування
вчителя англійської мови
РЕПЛ
Ничипорчук Людмили Миколаївни
складене за “Навчальною програмою
для загальноосвітніх
навчальних закладів. Іноземні мови. 5-9 класи”.
(К.: Перун, 2005)\
на 2015-2016 навч. рік
/
І семестр - 3 год./тижд.;
ІІ семестр – 3 год./тижд. /
8 клас
Читання курсу
ведеться за підручниками:
1.А.Несвіт“English” 8 кл.
2.Kathy
Gude with Jayne Wildman “Matrix”, Elementary Student’s Book
3. Jayne Wildman with Kathy Gude “Matrix”, Elementary Workbook
4. Murphy R. “English Grammar in Use”
5. Round-up 4,5.
6. Касети “Matrix”
7. Video-films
8. CD-s
12. http://www.esl-lounge.com/
№ з\п
|
Дата
|
Підтема
|
Комуні
кативні функції
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
|||
І
семестр
|
|||||||||||||
1
|
8А
03.09
8Б
03.09
|
Я -ліцеїст
|
Past Simple
|
ЛО теми
|
Why have
I decided to study at the lyceum?
|
Міні-доповідь на тему: “Чому я вирішив навчатися
у ліцеї?”
|
|||||||
2
|
8А
07/03.09
8Б
08/03.0
|
І знову навчання
|
Present Simple
|
Впр.2,c.4
|
Впр.3,c.4
|
Впр.3,c.4
|
Впр.1,c.4
|
Мотивація вивчати
англійську (mind map)
|
|||||
3
|
8А
08.09
8Б
08.09
|
Мотивація у вивченні
англійської мови
|
Впр.7,c.6
|
Впр.5,c.5
|
Впр.6,c.6
|
Cтруктура твору
|
Написати твір
|
||||||
4
|
8А
10.09
8Б
10.09
|
Англійська – мова між
народного
спілкування
|
Present
Simple/
Present
Continuous
|
Есе учнів
|
Повторити всі теперішні
часи і скласти речення-приклади
|
||||||||
Засоби
масової інформації
|
|||||||||||||
5
|
8А
14/10.09
8Б
15/10.09
|
Преса
|
Впр.1,c.8
|
Впр.1(b),c.8
|
Впр.(a)1,c.8
|
p.7 (wb)
|
|||||||
6
|
8А
15.09
8Б
15.09
|
Засоби
масової інформації.
|
Нові ЛО теми
|
Впр.4, c.10
|
Впр.7, c.11
|
Впр.5, c.10
|
Впр.6, c.11
|
p.8 (wb)
|
|||||
7
|
8А
17.09
8Б
17.09
|
Преса в Британії
|
The Present Simple and thePresent Continuous Tense
|
Нові ЛО теми
|
Fleet
Street
|
Впр.2,c.12
|
Впр.5, c.13
|
Впр.2,c.13
|
p.9(wb)
|
||||
8
|
8А
21/17.09
8Б
22/17.09
|
Видання газети.
|
e
|
Нові ЛО теми
|
Впр.1 (a,) 5, c.12
|
Впр.2, c.13
|
p.10 (wb)
|
||||||
9
|
8А
22.09
8Б
22.09
|
Як ви дізнаєтеся про новини?
|
The
Present Perfect and the Past Simple Tense
|
Впр.3,4, c.15
|
Впр.4,c.14
|
Впр.1,2, c.14
|
p.11 (wb)
|
||||||
10
|
8А
24.09
8Б
24.09
|
Українські газети
|
Впр.4, c.15
|
Впр.2, c.14
|
Впр.3, c.15
|
Інформація про місцеву
газети
|
|||||||
11
|
8А
28/24.09
8Б
29/24.09
|
Чи добре ти
проінформований?
|
ЛО теми
|
Впр.6, c.16
|
Підготува
тись до словниково
го диктанту
|
||||||||
12
|
8А
29.09
8Б
29.09
|
Всесвітня мережа Інтернет
|
The Past
Simple and the Past Continuous Tens
|
ЛО теми
|
Словниковий диктант
|
WB
|
|||||||
13
|
8А
01.10
8Б
01.10
|
How do
you
get to
know the news?
|
Впр.2, c.17
|
Впр.6, c.18
|
Впр.4, c.18
|
Впр.1, c.17
|
Підготува
тись до тесту
|
||||||
14
|
8А
05/01.10
8Б
06/01.10
|
Історія появи Інтернету
|
Лексико-граматичний тест
|
WB
|
|||||||||
15
|
8А
06.10
8Б
06.10
|
Джерела
інформації
|
Впр.2, c.20
|
Впр.3, c/21
|
Впр.4,c.21
|
Впр.1(a), c.20
|
Домашнє читання
|
||||||
16
|
8А
08.10
8Б
08.10
|
How I
edited the agricultural paper
Домашнє читання
|
Текст “How I edited the agricultural
paper”
|
Вправи
|
Вправи
|
Повторити всі минулі
часи
|
|||||||
Шкільне
життя
|
|||||||||||||
17
|
8А
12/08.10
8Б
13/08.10
|
Мої шкільні предмети
|
Дієслово
to be
|
ЛО теми, картки
|
Впр.2, c.34
|
Впр.1, c.34
|
Впр.8, c.41
|
||||||
18
|
8А
13.10
8Б
13.10
|
What do
you like about going to school?
|
The
Future Simple Tense
|
ЛО теми , картки
|
Впр.3, c. 34
|
Впр.5, c.36
|
c.37
|
||||||
19
|
8А
15.10
8Б
15.10
|
Школи в Україні
|
Linking
words
|
Впр.3, c.39
|
Впр.4, c.39-40
|
Впр.2, c.39
|
WB
|
||||||
20
|
8А
19/15.10
8Б
20/15.10
|
Школи, ліцеї,гімна
зії…
|
Питальні речення
|
Впр.1,c.38
|
Впр.5, c.40
|
Впр.7, c.41
|
Впр.8, c.40
|
||||||
21
|
8А
20.10
8Б
20.10
|
Початкова та середня
освіта
|
Впр.2, c.42
|
Впр.4, c.42
|
Впр.3, c.42
|
WB
|
|||||||
22
|
8А
22.10
8Б
22.10
|
Важливість шкільних
предметів
|
Питальні речення
|
Впр.3, с.45
|
Впр.1,2, c.44
|
Словниковий диктант
|
WB
|
||||||
23
|
8А
26/22.10
8Б
27/22.10
|
Кабінети нашого ліцею
|
The
Future with If – clause
|
Впр.5, c.46
|
Впр.6, c.46
|
Впр.7, c.46
|
|||||||
24
|
8А
27.10
8Б
27.10
|
Школи Великобританії
|
Впр.1, c.47
|
Впр.3, c.48
|
WB
|
||||||||
25
|
8А
29.10
8Б
29.10
|
Освіта об’єднано
го королівства
|
Розділові запитання
|
Впр.2, c.47-48
|
Впр.7, c.49
|
Впр.5, c.49
|
Лексико-граматичний тест
|
WB
|
|||||
26
|
8А
02/29.10
8Б
03/29.10
|
Лист другу
|
Кліше для написання
неофіційного листа
|
Написати лист другу
|
|||||||||
27
|
8А
03.11
8Б
03.11
|
Лист другу
|
Порядок слів у реченні
|
Листи учнів
|
Домашнє читання
|
||||||||
28
|
8А
05.11
8Б
05.11
|
Урок
домашньо
го читання
|
Текст ”Miss Honey”
|
Вправи
|
Вправи
|
Повторити всі майбутні
часи
|
|||||||
Книжки та письменники
|
|||||||||||||
29
|
8А
09/05.11
8Б
10/05.11
|
Художня література
|
Future
Simple Pa
|
||||||||||
30
|
8А
10.11
8Б
10.11
|
Habit of
reading
|
|||||||||||
31
|
8А
12.11
8Б
12.11
|
Історія створення
книги
|
|||||||||||
32
|
8А
16/12.11
8Б
17/12.11
|
Похід до бібліотеки
|
|||||||||||
33
|
8А
17.11
8Б
17.11
|
Правила поведінки у
бібліотеці
|
|||||||||||
34
|
8А
19.11
8Б
19.11
|
Тарас Шевченко відомий українсь
кий письмен
ник
|
|||||||||||
35
|
8А
23/19.11
8Б
24/19.11
|
Твори Шевченка
|
|||||||||||
36
|
8А
24.11
8Б
24.11
|
Британські письменники
|
Словниковий диктант
|
||||||||||
37
|
8А
26.11
8Б
26.11
|
Роберт Бернс
|
|||||||||||
38
|
8А
30/26.11
8Б
01/26.11
|
My
heart’s in the Highlands
|
|||||||||||
39
|
8А
01.12
8Б
01.12
|
A book
review
|
|||||||||||
40
|
8А
03.12
8Б
03.12
|
Читання як хобі
|
Лексико-граматич
ний тест
|
||||||||||
41
|
8А
07/03.12
8Б
08/03.12
|
Мої улюблені автори
|
|||||||||||
42
|
8А
08.12
8Б
08.12
|
Моя улюблена книга
|
Домашнє читання
|
||||||||||
43
|
8А
10.12
8Б
10.12
|
Урок
домашньо
го
читання
|
|||||||||||
44
|
8А
14/10.12
8Б
15/10.12
|
Підготовка до семестрового контролю
|
|||||||||||
45
|
8А
15.12
8Б
15.12
|
Контроль читання
|
|||||||||||
46
|
8А
17.12
8Б
17.12
|
Контроль аудіювання
|
|||||||||||
47
|
8А
21/17.12
8Б
22/17.12
|
Контроль письма
|
|||||||||||
48
|
8А
22.12
8Б
22.12
|
Контроль говоріння
|
|||||||||||
49
|
8А
24.12
8Б
24.12
|
Аналіз контролю
|
|||||||||||
50
|
8А
---/24.12
8Б
---/24.12
|
Підсумковий урок
|
|||||||||||
ІІ
семестр
Тема: Шкільна бібліотека Unit 4 Books and Libraries
|
|||||||||||||
Світ книжок
|
ЛО теми
|
Текст “Books”
|
Вправа
|
||||||||||
Вибір книги для читання
|
ЛО теми, гра “Missed letters”
|
Діалог “Choosing a book”
|
Вірш - загадка
|
Лексична вправа
|
|||||||||
Моя улюблена книга
|
ЛО теми
|
Текст “Gone with the wind”, вірш “My book”
|
Картки
|
||||||||||
Остання прочитана мною
книга
|
The Past Perfect Tense
|
ЛО теми
|
Діалог ”The last book I’ve read”
|
Вправи
|
|||||||||
Літературні жанри
|
The Past
Perfect Negative and Interrogative
|
ЛО теми, гра “Can you remember?”
|
Текст “Kipling and an American”. Текст ”Natalie’s strange encounter”
|
Картки
|
|||||||||
Наукова фантастика.
Казки і міфи
|
The
Passive Voice
|
ЛО теми, лексична
вправа
|
Текст “Science fiction”, завдання до тексту
|
Картки
|
Вправа
|
||||||||
Поезія.
|
ЛО теми
|
Текст “What is a poetry?”, картки
|
|||||||||||
Письменники України та
Англії. Підготовка до проектної роботи
|
Changing
from the Active into the Pasive Voice
|
ЛО теми, гра “Find the writer”
|
Завдання для читання,
текст “William Shakespeare”
|
Текст ”Method of deduction”, завдання до
тексту
|
Гра ”Correct me”
|
||||||||
Проектна робота ”Мій улюблений письменник”
|
Текст “Top 10 greatest English writers”
|
||||||||||||
У бібліотеці
|
The
Present Continuous Pasive
|
ЛО теми, лексична
вправа
|
Текст “Libraries”
|
Картки
|
|||||||||
Урок домашнього читання
|
Текст “The reader of books”
|
Картки
|
Вправи
|
||||||||||
Повторення вивченого
матеріалу. Розвиток навичок читання
|
Гра “Questions”, “Making sentences”, “Making questions”
|
W. Shakespeare ”Romeo and Juliet”
(balcony
scene)
|
Вправи
|
||||||||||
Контрольна робота
|
Test 3
|
||||||||||||
Тема:
Музика Unit 5 Music
|
|||||||||||||
Музичні стилі
|
ЛО теми, гра ”Devowelled words”
|
Текст “Types of music”
|
Діалог ” I’d love to!”
|
Картки, лексична вправа
|
|||||||||
Музичні інструменти
|
The
Present Perfect Pasive
|
ЛО теми, гра “Bingo”
|
Текст“Musical instruments”
|
Текст “Instruments in an orchestra”
|
Гра ”I’m playing the piano”, лексична
вправа
|
||||||||
Відомі музиканти
|
The
Reported Speech
|
Нові ЛО теми, лексична
вправа
|
Рольова гра
|
Лексична вправа
|
|||||||||
Українські музиканти.
Проектна робота “Мій улюблений співак\співачка”
|
The Reported Statements (past events)
|
ЛО теми, лексична
вправа
|
Текст “Ukrainian musicians”
|
||||||||||
Композитори. Вольфганг
Амадей Моцарт
|
ЛО теми
|
Текст “Mozart”, завдання до тексту
|
Текст ”Amadeus”
|
Картки
|
Лексична вправа
|
||||||||
Відвідування концерту
|
The Reported Statements (commands, requests,
suggestions)
|
ЛО теми, гра “Let’s tell…”
|
Текст “Green hill music festival’
|
Картки
|
Лексична вправа
|
||||||||
Музика в нашому житті
|
ЛО теми, гра “Noughts and crosses”
|
Текст “Music”
|
Картки
|
||||||||||
Повторення вивченого матеріалу. Розвиток навичок аудіювання
|
Текст ”My favourite music”
|
Картки
|
|||||||||||
Контрольна робота
|
Test 4
|
||||||||||||
Тема:
Стиль життя: Велика Британія та Україна
Unit 6 Lifestyle: Great Britain and Ukraine
|
|||||||||||||
Повсякденні справи
|
The
Reported Questions
|
ЛО теми
|
Текст ”Billy’s day”
|
Текст “Mrs Busy’s timetable”
|
Діалогічне та
монологічне мовлення за темою
|
||||||||
Дозвілля
|
ЛО теми, лексична
вправа
|
Вірш-діалог “Are you free for lunch?”
|
Гра “Gates”, картки
|
||||||||||
Активний відпочинок.
Розваги
|
The time
and Place Expressions in the Reported Speech
|
ЛО теми
|
Текст “Camping”
|
Діалоги, завдання до
діалогів
|
Картки
|
||||||||
Здоровий спосіб життя
|
ЛО теми, лексична
вправа
|
Текст “Healthy habits”, завдання до тексту
|
Текст “Healthy habits”, завдання до тексту, “How to lead a healthy
lifestyle?”
|
Текст “Your daily routine”
“100 life
saving health food tips”
|
Складання речень-порад
|
||||||||
Мій друг за листуванням
Зовнішність, характер
|
Modal verbs. Can, Could, Be
able to.
|
ЛО теми, картки
|
Вірш “Friend after friend departs…”
|
Картки
|
Лексична вправа
|
||||||||
Велика Британія.
Географічне положення та клімат
|
ЛО теми, географічний
кросворд, лексична вправа, вправа ”Types of weather”
|
Текст “The geographical position of UK”,
Текст “Climate of Great”, картки
|
Текст “United Kingdom”, текст “Misunderstanding”
|
Гра ”Let’s make a story“, картки
|
|||||||||
Населення Великої
Британії
|
Modal verbs. Expressing
Possibility: May, Might, Could, Must, Can’t.
|
ЛО теми, картки
|
Вірш “Foreign lands” , картки
|
Гра “Correct your friend”
|
Картки
|
||||||||
Лондон – столиця
Великобританії
|
ЛО теми, лексичні
вправи
|
Текст “Cultural places of London” , картки
|
Картки
|
||||||||||
Україна. Географічне
положення та клімат
|
Modal verbs. Expressing
|
ЛО теми, картки
|
Текст ”Ukraine”, картки, текст ”The climate of Ukraine”
|
Текст “The geographical position of
Ukraine”
|
Географічна гра
|
Картки
|
|||||||
Населення України.
|
Revision
|
ЛО теми
|
Текст ”People of Ukraine”
|
Картки, гра “Make a sentence”
|
|||||||||
Київ – столиця України
|
Revision
|
ЛО теми, картки
|
Текст ”Kyiv – the capital of Ukraine”
|
Гра “Who knows more about Kyiv?”, картки
|
|||||||||
10 клас
№
урока
|
Дата
|
Підтема
|
Комунікативні функ
ції
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
||||||||||||||
Тема 1: Unit 1. People and Relationship.
|
||||||||||||||||||||||||
Урок
1
|
10ек.
04.09
10 пр
04/03.09
|
Сила мозку
|
— описувати ситуації, аналізувати їхні причини і наслідки;
— описувати події в їхній логічній послiдовності, висловлюючи власну
точку зору;
— описувати події в
висловлюючи власну
точку зору;
— описувати події в
— описувати події в їхній
логічній послiдовності,
висловлюючи власну
|
Модальні дієслова
|
Впр.5, с.5 (М)
|
Впр.1,с.4
(М)
|
Впр. 2, с.5 (М)
|
Впр.5(В), с.5 (М)
|
Виписати лексику
і скласти речення
|
|||||||||||||||
Урок
2
|
10ек.
07.09
10 пр
04.09
|
Як розвивати пам’ять?
|
Словотворчі
суфікси
|
Впр.1,с.6 (М)
|
Time to talk
(M)
|
Впр.4, с.5 (М)
|
Повідомлення на
тему:
“Способи розвитку
пам’яті”
|
|||||||||||||||||
Урок
3
|
10ек.
07/08.09
10 пр
07.09
|
Народжена бути
генієм
|
Пасивний стан
|
Впр.2,с.2 (МWB)
|
Учнівські
повідомлення
|
Впр.3,c.3 (MWB)
|
Написати міні есе
про дитячі спогади
|
|||||||||||||||||
Урок
4
|
10ек.
11.09
10 пр
11/10.09
|
Народжена бути генієм
|
Фразові дієслова
Впр.5,c.3 (MWB)
|
Впр.1,c.2 (MWB)
|
Впр.4,c.3 (MWB)
|
Підготуватись до диктанту
|
||||||||||||||||||
Урок
5
|
10ек.
14.09
10 пр
11.09
|
Генії в історії Британії та
України
|
c.8-9 (M)
|
Впр.3,c.8 (M)
|
Впр.8,c.9 (M)
|
Словниковий
диктант
|
Впр.2, с.4-5
|
|||||||||||||||||
Урок
6
|
10ек.
14/15.09
10 пр
14.09
|
Сім’я.
|
— висловлювати власні припущення, прогнозувати ймовірність подій і
наслідків;
— знаходити схожі риси
|
Ст. 4.
Антоніми.
|
Впр. 2 ст.4-5
|
Впр. 2 ст.4
|
Впр.3 ст. 5
|
Впр. 5-а
ст. 6
|
Що впливає на особистість.
(доповідь)
|
|||||||||||||||
Урок 7
|
10ек.
18.09
10 пр
18/17.09
|
Що впливає на особистість.
|
Словотворення.
Префіксація.
|
Прикметники.
Ст.6
|
Впр. 5-в ст.6
Що впливає на особистість.
(переказ)
|
Впр. 6 ст.6
|
||||||||||||||||||
Урок 8
|
10ек.
21.09
10 пр
18.09
|
Риси характеру.
|
Used to
|
Впр.1 ст. 7
|
Риси характеру мого
друга.
|
Впр. 2-3 ст.7
|
Впр. 4-5 ст.7
|
|||||||||||||||||
Урок 9
|
10ек.
21/22.09
10 пр
21.09
|
Друзі дитинства.
|
Used to with
Infinitive Ст. 8
|
Ст. 10
|
Впр. 2 ст.10
|
Впр. 3-4 ст.10
|
Впр. 6 ст.9
|
Впр. 2ст.8
|
Впр. 4-5 ст.9
|
|||||||||||||||
Урок
10
|
10ек.
25.09
10 пр
25/24.09
|
Відкрий себе.
|
Used to +
infinitive
|
Ст. 12
|
Впр. 1 ст.12
|
Впр. 1 ст.12
|
Впр. 1, ст.10
|
Впр. 4 ст.13
Лексико-граматичний тест
|
Впр. 5 ст.13
|
|||||||||||||||
Урок 11
|
10ек.
28.09
10 пр
25.09
|
Який я?
Анкетування.
|
Used to + infinitive
|
Впр. 6 ст. 15
|
Впр. 5 ст.13
|
Впр. 3 ст.14
|
Анкетування друзів.
|
|||||||||||||||||
Урок 12
|
10ек.
28/29.09
10 пр
28.09
|
Сім’я та друзі.
|
— вступати
в дискусію, при-
вертаючи
увагу спіфврозмов.
|
Ст. 16-17
|
Впр.2 ст.16
|
1 збірник
|
Зовнішність
мого друга.
|
Впр. 5 ст.17
|
Описати зовнішність друга.
(письмово)
|
|||||||||||||||
Урок 13
|
10ек.
02.10
10 пр
02/01.10
|
Особистіс
ть.
Позаклас
не читання.
|
Ст. 19
|
Впр. 1 ст.18
|
Впр. 3 ст.19
|
Впр. 4 ст.19
|
Написати твір
Якості, притаманні креативній особистості.
|
|||||||||||||||||
Тема 2: Unit 2. Choose the Career.
|
||||||||||||||||||||||||
Урок14
|
10ек.
05.10
10 пр
02.10
|
Робота.
|
— обговорювати перспективи, давати поради,
реагувати на поради інших
|
Словотворення.
Суфіксація.
|
Ст. 20
|
Впр.2-3
ст.20-22
|
Впр.6-7
ст.22
|
Впр.4 ст.33
|
Впр.1 ст.20
Впр.4 ст.22
|
|||||||||||||||
Урок15
|
10ек.
05/06.10
10 пр
05.10
|
Сучасні професії.
|
Впр.1
ст.23
|
збірник
|
Впр.5-6
ст.22
|
Впр.2-3
ст.23
|
Впр. 4
ст.23
|
|||||||||||||||||
Урок16
|
10ек.
09.10
10 пр
09/08.10
|
Трудові вміння та навички.
|
Tense Revision
Present Perfect
Present Perfect
Continuous
Ст. 25
|
Ст. 23
|
Впр 1-3
ст.25
|
Впр.6
ст.25
|
Впр.4
ст.25
|
Впр.5
ст.25
|
||||||||||||||||
Урок17
|
10ек.
12.10
10 пр
09.10
|
Професії та професійні навички.
|
— описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур;
—
аналізувати
явищасуспільно-полiтичного, економічного, культурного життя різних країн.
різних країн;
|
Present Perfect
Continuous
|
Ст. 26
|
Впр 4-5
ст.26
|
Впр 1, 6
ст.26
Впр 2b,
3,4
ст.27
|
Впр 2
ст.26
|
Впр 3ст.26
Впр 1
ст.27
|
Впр 2a
ст.27
|
||||||||||||||
Урок18
|
10ек.
12/13.10
10 пр
12.10
|
Вимоги до особистісних якостей.
|
Ст. 27
|
Впр 1,3
ст.28
|
Впр 3a
ст.28-29
|
Впр 3b ст.29
|
Впр 2 ст.28
|
|||||||||||||||||
Урок19
|
10ек.
16.10
10 пр
16/15.10
|
Вимоги до кваліфікації.
|
Ст. 28
|
Впр 4-5
ст.30
|
Впр 6 ст.30
|
Написати об’яву
«Є вакансії».
|
||||||||||||||||||
Урок20
|
10ек.
19.10
10 пр
16.10
|
Освіта та професії.
|
Ст. 31
|
Впр 1a,2
ст.31-32
Впр 3
ст.32-33
|
Впр 1b-c
ст.31
|
Лексико-граматич
ний тест
|
«Шукаю роботу»
Написати електронне
оголошення.
|
|||||||||||||||||
Урок
21
|
10ек.
19/20.10
10 пр
19.10
|
Листування. Стилі листів.
Заяви. Оголошення
|
Ст. 31
|
Впр 2-а
ст.31
|
Впр 3-а
ст.32
|
Впр 2-в
ст.31
|
Впр 4ст.33
Написати лист-заявку на роботу
|
|||||||||||||||||
Урок
22
|
10ек.
23.10
10 пр
23/22.10
|
Ділові листи.
.
|
Ст. 33
|
Впр 3-в
ст.33
|
Впр 4ст.33
Презентація листів
|
Написати резюме про прийом на роботу.
|
Позакласне читання
|
|||||||||||||||||
Урок 23
|
10ек.
26.10
10 пр
23.10
|
Перевір свої
знання. Позаклас
не читання.
|
Впр 2ст.34
|
Впр 1 ст.34
|
Впр 4 а
ст.35
|
Впр 3 ст.34
|
Впр 4 b
ст.35
|
Впр 4 c
ст.35
|
||||||||||||||||
Тема 3: Unit 3.School life.
|
||||||||||||||||||||||||
Урок24
|
10ек.
26/27.10
10 пр
26.10
|
Шкільне життя.
|
—
знаходити схожі риси та відмінності в культурах різних народів.
звичаях
і традиціях.
|
Ст. 37
Впр 4 ст.36
|
Впр 1 ст.52
|
Впр 2 ст.36
|
Впр 1 ст.36
|
Впр 5 ст.38
письмово
|
Впр 6 ст.38
|
|||||||||||||||
Урок25
|
10ек.
30.10
10 пр
30/29.10
|
Відноше
ння британсь
ких
підлітків до школи.
|
Умовні речення
I типу.
Впр 1 ст.40
Впр 3-4 ст.41
|
Ст. 39
Впр 1 ст.39
Learn or study
|
Впр 6 ст.38
|
Впр 2, ст.39
Впр 2, ст.40
|
Впр 2,ст.40
(письмово)
|
Впр 5-6 ст.41
|
||||||||||||||||
Урок26
|
10ек.
02.11
10 пр
30.10
|
Заклади освіті.
|
Умовні речення
I типу.
|
Ст. 43
|
Впр 1 ст.42
|
Впр 3-4
ст.42
|
Впр. 2 ст.42
|
Впр. 6 ст.43
(письмово)
|
Впр 5 ст.43
Знайти інформацію про систему освіти в Україні.
|
|||||||||||||||
Урок27
|
10ек.
02/03.11
10 пр
02.11
|
Система освіти в Україні.
|
Корисні фрази
Ст. 44
|
Впр 1-3
ст.44
|
Школи в Україні.
|
Впр.2
ст 44
|
Знайти інформацію про систему освіти за кордоном.
|
|||||||||||||||||
Урок28
|
10ек.
06.11
10 пр
06/05.11
|
Школи у Великобританії
та США.
|
Умовні речення
I типу.
|
Ст. 45
|
Впр 2 ст.45
|
Впр.3 А
ст 46
Впр. 4 ст 47
|
Впр.3 В
ст 46
|
Порівняти систему освіти в Україні та за кордоном
(таблиця)
|
||||||||||||||||
Урок29
|
10ек.
09.11
10 пр
06.11
|
Англійська-мова між народ
ного спілкува
ння.
|
-- знаходити
схожі риси та відмінності в культурах різних народів.
звичаях
і традиціях.
|
Умовні речення
I типу.
|
Впр. 5,
ст 47
|
збірник
|
Впр. 5,
ст 47
(письмово)
|
Впр. 5, ст 47
переказ
|
||||||||||||||||
Урок
30
|
10ек.
09/10.11
10 пр
09.11
|
Навчальні курси.
|
Власні назви
|
Впр 7 ст.48
|
Впр 6 ст.48
|
Лексико-граматич
ний тест
|
Повторити теперішні часи
|
|||||||||||||||||
Урок31
|
10ек.
13.11
10 пр
13/12.11
|
Резюме про прийом на курси
|
Ст.49
|
Впр 3 ст.50
|
збірник
|
Впр 2 ст.49
|
Впр 1 ст.49
|
Написати
оголошення про прийом на курси.
|
||||||||||||||||
Урок32
|
10ек.
16.11
10 пр
13.11
|
Який навчальний заклад обрати.
|
Корисні фрази
Ст. 51
Власні назви
|
Впр 4 ст.51
|
Впр 4 ст.51
Обговорення
|
Позакласне читання
|
||||||||||||||||||
Урок33
|
10ек.
16/17.11
10 пр
16.11
|
Перевір свої
знання. Позаклас
не читання.
|
Впр 2 ст.52
|
Впр 1 ст.52
|
Впр 4
ст.52
|
Впр 3 ст.52
|
Розробити постер
«Мій навчальний заклад»
|
|||||||||||||||||
Тема 4: Unit 4. National cuisine.
|
||||||||||||||||||||||||
Урок
34
|
10ек.
20.11
10 пр
20/19.11
|
Національ
на
кухня.
|
Ст. 54-55
|
Впр 3ст.54
|
Впр 3ст.54
|
Впр 1ст.54
|
Впр 2ст.54
письмово
|
Впр 3ст.56
|
||||||||||||||||
Урок
35
|
10ек.
23.11
10 пр
20.11
|
Національ
на
британська
кухня.
|
знаходити
схожі риси та відмінності в культурах різних народів.
звичаях
і традиціях.
|
Ст. 56
|
Впр 6ст.56
|
Впр 3ст.54
переказ
|
||||||||||||||||||
Урок
36
|
10ек.
23/24.11
10 пр
23.11
|
Страви української кухні.
|
Ст. 57
Впр 1 ст.58
|
Впр 7ст.57
|
Впр 8ст.57
|
Впр 2ст.58
|
Впр 3ст.58
|
|||||||||||||||||
Урок37
|
10ек.
27.11
10 пр
27/26.11
|
Звичаї харчування у Великобританії
|
Умовні речення
II типу.
Впр 1 ст.59
|
Впр 2 ст.59
|
Впр 3-5
ст. 60
|
Впр 6 ст.60
|
||||||||||||||||||
Урок
38
|
10ек.
30.11
10 пр
27.11
|
Меню.
Меню під час посту.
|
Умовні речення
II типу.
|
Впр 5
ст. 62
|
Впр 3-4ст. 61
|
Впр 1-2ст. 61
|
Моя улюблена страва.
(рецепт)
|
|||||||||||||||||
Урок
39
|
10ек.
30/01.11
10 пр
30.11
|
Приготування страв за рецептами.
|
-- обговорювати перспективи,
давати поради, реагувати на поради інших,
аргументуючи свою точку зору.
поради інших,
аргументуючи свою
точку зору;
— вступати в дискусі
|
Корисні фрази
Ст. 63
|
Впр 4
ст. 64
|
Ресторан з англійською кухнею в твоєму місті.
|
||||||||||||||||||
Урок
40
|
10ек.
04.12
10 пр
04/03.12
|
Українська
гостинність
|
Впр 2
ст. 64
|
Впр 1
ст. 64
|
Впр 5
ст. 64
|
Впр 3
ст. 64
|
Підготувати проект
«Я-власник ресторану»
|
|||||||||||||||||
Урок41
|
10ек.
07.12
10 пр
04.12
|
Проектна робота.
Смаки. Уподоба
ння.
|
I would cook
|
Корисні фрази
Ст. 66
|
Впр 6
ст. 65
|
Презента-
ція
проектів
«Я-власник ресторану»
|
Впр 4
ст. 68
|
Впр 5
ст. 68
|
||||||||||||||||
Урок42
|
10ек.
07/08.12
10 пр
07.12
|
Поповне
ння мовного портфоліо.
|
Впр.2 ст 69
|
Впр.1 ст 69
|
Впр.3
ст 70
|
Впр.4 ст 71
|
Впр.1-3
ст 67
|
Лексико-граматич
ний тест
|
Описати рецепт традиційної української страви.
|
|||||||||||||||
Урок43
|
10ек.
11.11
10 пр
11/10.12
|
Повторе
ння та системати
зація
|
If you had been
|
Three basic parts of a paragraph
|
Схожі риси
в
національ
них кухнях країн
|
Написати рецепт традиційної української страви.
|
Позакласне читання
|
|||||||||||||||||
Урок44
|
10ек.
14.12
10 пр
11.12
|
Повторе
ння та системати
зація. Позаклас
не читання.
|
Фаст фуд-
за та проти.
|
Повторити типи запитань
|
||||||||||||||||||||
Урок45
|
10ек.
14/15.12
10 пр
14.12
|
Контроль читання
|
||||||||||||||||||||||
Урок46
|
10ек.
18.12
10 пр
18/17.12
|
Контроль аудіювання
|
||||||||||||||||||||||
Урок47
|
10ек.
21.12
10 пр
18.12
|
Контроль говоріння
|
||||||||||||||||||||||
Урок
48
|
10ек.
21/22.12
10 пр
21.12
|
Контроль письма
|
||||||||||||||||||||||
Урок 49
|
10ек.
25.12
10 пр
25/24.12
|
Аналіз
семестрового контролю.
|
||||||||||||||||||||||
Урок
50
|
10ек.
--------
10 пр
25.12
|
Підсумковий урок
|
Немає коментарів:
Дописати коментар